Het blad is weg!

Met een kleine 20 aanmeldingen was er afgelopen zaterdag mooi wat mankracht beschikbaar om de singletrails van de Haaksbergse route bladvrij te maken. Om 09:00 uur werd er verzameld bij het trapveldje langs de Buurserstraat. Daar werd iedereen ontvangen door de heren van de vaste onderhoudsploeg. Na in ploegjes te zijn verdeeld verspreide iedereen zich over de route de singletrails en de vele afwateringskanaaltjes bladvrij gemaakt hebben.

een drukte van belang!

een drukte van belang!

Met zo’n grote club vrijwilligers schiet het lekker op al zat het blad vaster dan gedacht. Uiteindelijk zijn we bijna rondgekomen met het werk. Een paar stukken moeten nog gedaan worden, dat staat voor volgende week zaterdag de 20e gepland. Als er mensen zijn die daarbij willen helpen graag even een mailtje naar route@htfc.nl.

Iedereen die geholpen heeft hartelijk bedankt en tot een volgende keer!

IMAG0798 IMAG0797 IMAG0796voorna

2 reacties on “Het blad is weg!”

  1. mtb Utrechtse Heuvelrug schreef:

    complimenten voor zoveel inzet. Hier op de Utr. Heuvelrug begint het inmiddels ook goed te lopen met vrijwilligers. Goed voorbeeld doet volgen. Bert

    _____

  2. Peter Vennes schreef:

    Hallo.
    Ik gaa het op nederlands probeeren. Ik hop dat et goed gaat.

    Ook ik rij af en toe de MTB-route.
    Helaas heb ik niet veel tijd om te helpen deze te plegen.

    Ik wil ok graag “Danke” zeggen voor uw werkzamheden an de trails.

    Maar als ik de mogelijkheid heb, om ergens geld naar te sturen, wil ik dat graag doen.
    En ik denk, daar zijn veel meer mensen, die dat willen doen.

    Kunt u mij en bankverbinding noemen waarheen ik het geld sturen kan?

    Bedankt en een prettige kerstmes voor al uw mensen.

    Peter


Geef een reactie

