Nieuwe GPS track

De nieuwe GPS track met alle routewijzigingen staat online op de HTFC site en is hier te downloaden.

Graag de wijzigingen in de route respecteren en niet langer de oude route rijden. De bewegwijzering is overal aangepast en daar waar nodig tijdelijk voorzien van de tekst ‘nieuw’.

3 reacties on “Nieuwe GPS track”

  1. Jos Snijder schreef:

    Met de vorige versie heb ik ook een vraag gesteld maar tot op de dag van vandaag geen reactie gekregen.
    Als ik de route binnen wil halen via http://www.garminconnect.com krijg ik de melding dat Sommige activiteiten konden niet worden gemaakt en vervolgens is de route niet te zien.
    Wat doe ik verkeerd of wat zou anders moeten?
    Groet, Jos

    P.S. complimenten voor wat de route tot nu toe is geworden, chapeau

    • Alexander Fianke schreef:

      Hallo Jos, sorry maar ik kan je niet helpen. Via basecamp wordt de track goed geladen. Misschien ergens op een Garmin forum proberen?

      Bedankt voor je compliment.

    • Huup Hollands schreef:

      Hallo Jos, ik heb hetzelfde probleem met dezelfde melding wanneer ik een gpx bestand wil importeren naar garmin connect. Weet jij al de oplossing? Als het kan via garmin connect.


Geef een reactie

