GPS track en folder

Nu de route er ligt kunnen we ook de eindelijk de GPS track van de route openbaar maken. Hij is hier te downloaden als gpx bestand.

Naast de GPS track zijn er vouwfolders van de route beschikbaar. Deze zijn voor € 1,- verkrijgbaar bij de startpunten en de VVV Haaksbergen.

11 reacties on “GPS track en folder”

  1. Jos schreef:

    Via deze weg wil ik jullie (als zoveelste denk ik) de complimenten geven m.b.t. de nieuwe route.
    Volgens mij hebben jullie, gezien de nodige middelen welke omhanden waren, bijna het maximale er uit gehaald wat er in zat.
    Klein puntje van kritiek: waarom weet ik niet maar ik heb delen van de route gefietst en zondag de hele route en het valt mij op dat er helaas onnodig veel mtb-ers zijn die het nodig vinden om stukken tegen de richting in te fietsen.
    Dit verdient misschien wat extra aandacht.
    Verder nogmaals, niets anders dan lof. Op naar een tweede ronde om Haaksbergen, LOL

    • Alex schreef:

      Dat is inderdaad niet handig, maar dat komt denk ik omdat niet iedereen de volledige 60 km wil fietsen en dus stukjes combineerd.

    • Jos schreef:

      Als ik het gpx bestand opsla en via garmin connect wil binnenhalen krijg ik de melding: Sommige activiteiten konden niet worden gemaakt. en is de route ook niet inzichtelijk in garmin connect. en hierdoor ook niet in mijn garmin edge kan zetten.
      Iemand een oplossing voor mij?
      Uiteraard ook nog steeds de complimenten voor het optimaliseren van de route maar hierdoor wel weer een beetje jammer dat jullie wederom niet deelnemen aan het fiets-fit programma wat wij graag via jullie hadden willen doen.
      Maar goed, keuzes zijn soms niet altijd leuk.

  2. René Schabos schreef:

    Mijn gelukwensen en complimenten heb ik al eerder overgebracht, maar ik doe het langs deze weg nog een keer. De mountainbikeroute in Twickel was al heel wat voor deze contreien, maar jullie hebben er nog een schepje bovenop gedaan. Ik heb inmiddels een stuk gereden en dat beviel zeer. Binnenkort willen met de coördinatoren van Twickel de hele route rijden.

    Een tip: om het tegen de route inrijden te voorkomen hebben we bordjes met ‘verboden in te rijden’. Sommigen weten kennelijk (nog) niet hoe de richting is.

    • Raymond schreef:

      “Een tip: om het tegen de route inrijden te voorkomen hebben we bordjes met ‘verboden in te rijden’. Sommigen weten kennelijk (nog) niet hoe de richting is.”

      Nou nou…. niet overdrijven. In het Assinkbos/Lankheet gaat de route grotendeels (zo niet geheel) over paden die voorheen ook gewoon toegankelijk waren voor fietsers, en die ook dankbaar werden gebruikt omdat het overgrote deel van de overige paden tot verboden gebied is verklaard. Die paar wel toegankelijke paden maken al jaren deel uit van ‘mijn’ vaste zondagochtendrondje, waarbij ik die stukken twee keer rijd; in beide richtingen. Mooi dat er sinds een paar weken een officiële MTB route is, maar om er nu gelijk maar een eenrichtingspad van te maken… doe maar niet. Bordjes met “VERBOTEN” hangen er al genoeg in het Lankheet.

  3. Dennis schreef:

    Zijn de Ingekorte routes onderweg aangegeven? Voor mensen waarvoor 60km. nog iets te veel van het goede is 🙂

    • Alexander Fianke schreef:

      Hallo Dennis,

      De afkortingen zijn aangegeven met een open routesymbool. Er zijn er meerdere, op de kaartjes staan ze aangegeven. Kaarten zijn verkrijgbaar bij de VVV en de startlocaties.

      Alexander

    • Alex schreef:

      Inderdaad, de route is goed aangegeven, maar als je iets bekender bent is het ook goed mogelijk om sommige delen vd route te combineren tot je eigen route, zonder dat het nodig is om tegen het verkeer in te fietsen.

  4. Erwin Bloem schreef:

    Afgelopen zondag de hele route verkend met 9 TWICKELTRAPPERS uit Delden.
    In een woord GEWELDIG mooie route,perfect aangelegd, weinig asfalt, en prachtige
    singletracks, ze bleven maar doordraaien.TOP. Ook de oplossingen rondom
    omgewaaide bomen, helemaal goed.
    Wij waren alle 9 laaiend enthousiast, en zullen de route regelmatig aandoen.
    Het is voor een ieder een aanrader.

    endanweejdrallemoalookemvan

  5. Alex schreef:

    Ik heb Delden zuid gisteren gedaan, en die is relatief saai tov Delden noord, wel een mooie natuur, wat op zich al de moeite waard is, maar dat kon ook wel op een normale fiets. Delden noord is wel wat afwisselder en technischer. Haaks bergen blijft toch mijn favouriet in de omgeving.

  6. Jos Snijder schreef:

    Als ik het gpx bestand opsla en via garmin connect wil binnenhalen krijg ik de melding: Sommige activiteiten konden niet worden gemaakt. en is de route ook niet inzichtelijk in garmin connect. en hierdoor ook niet in mijn garmin edge kan zetten.
    Iemand een oplossing voor mij?
    Nog wat anders, ik mis nog een bordje met een verwijzing naar de route rond de Rutbeek aangezien de route van Haaksbergen daar relatief dicht in de buurt kom.


Geef een reactie

